.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حفاظت محيط زيست با هواپيماي آبي

رييس سازمان محيط زيست گفت: تا دو ماه آينده هواپيماهاي بدون سرنشين كار حفاظت از مناطق تحت حفاظت سازمان را برعهده مي‌گيرند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، دكتر فاطمه واعظ جوادي، معاون رييس‌جمهوري در همايش دو روزه مديران كل محيط زيست سراسر كشور افزود: هم‌اكنون سازمان حفاظت محيط زيست با برگزاري جلسات دوره‌اي خود توانسته است روند اجرايي خود را به صورت فعال و ماهيانه در هر استان پيگيري كند
وی همچنين به استفاده از هواپيماهاي آبي در مناطق دريايي اشاره و خاطرنشان كرد: با توجه به توانايي شركت هسا در ساخت هواپيماهاي قابل فرود بر روي آب، ابتدا به صورت آزمايشي اين طرح در استان گيلان به مرحله اجرا خواهد رسيد تا بتوانيم حفاظت از مناطق دريايي را نيز در دستوركار خود قرار دهيم. 
جوادي در ادامه افزود: ساخت آشيانه و جايگاه اين هواپيماها در بسياري از مناطق به علت وجود محدوديتهايي مانند جنگلها و كوهستانها امكانپذير نيست به همين جهت استفاده از هواپيماهاي بدون سرنشين از اولويتهاي خريداري شده در اين طرح است.

وي تصريح كرد: اين هواپيماها قابليت نصب دوربين و تجهيزات فيلمبرداري را خواهند داشت كه ما به صورت تصويري خواهيم توانست از هر نوع تغيير در پوشش گياهي و يا هر نوع آتش‌سوزي احتمالي در مناطق جنگلي آگاه شويم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.229 seconds.